[Csaladtortenet 2] Mogyoróssy

A.M. schlosslovo at gmail.com
2018. Sze. 27., Cs, 07:52:13 CEST

Kedves Gabi és Mindenki,

köszönöm.

Sikerült megtalálnom a házassági bejegyzésüket. 1845. nov. 9-én kötöttek
házasságot Uraiújfaluban. Varga István szülei V. János és Dienes Julianna.
Éva szülei pedig Mogyoróssy László és ns. Tamáska Katalin, ők 1816-ban
kötöttek házasságot. Katalin édesanyja T. Julianna,míg nagyszülei M. György
és Pápai Katalin, illetve T. István és kis-tatai Tatay Borbála.

Üdv.

Ádám

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept.
25., K, 11:46):