[Csaladtortenet 2] Alsó- / Felső- / Nógrádsáp születések 1850-1880

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2018. Sze. 27., Cs, 13:26:08 CEST

Kedves Ádám,

valóban úgy tűnik, hogy a kérdéses rész valamilyen technikai probléma
miatt hiányzik.

Véleményem szerint az Országos Levéltárral sok mindent nem tudsz
kezdeni. Ki kellene deríteni, hogy hol őrzik a papíralapú eredeti
anyakönyvet (erről készült a mikrofilm), illetve a papír alapú
másolatot. További lépések ennek függvényében.

Üdv

Tamás