[Csaladtortenet 2] MyHeritage befizetés

Villanyi vvillanyi at t-online.hu
2018. Sze. 29., Szo, 13:25:02 CEST

            Kedves Társak !

            Szeretnék visszatérni a MyHeritage
-hoz, bár a sok negatívumával tisztában vagyok,
se vele se nélküle . De a megszokás nagy úr,
szerettem bõvítgetni, szerkesztgetni a
családfámat náluk, tetszettek a lehetõségek.

            Sajnos a gépemre letöltött Family Tree-t kevésbé tudom használni.

            Szeretnék egy Prémium Plus
elõfizetést + 2 személyre DNS elemzést
elõfizetni. A problémám : készpénzzel szeretném
elintézni a befizetést, számlaszám stb nélkül
,kártyát én  elvbõl nem használok egyáltalán.

            Talán van valakinek ötlete hogy a
dollárokat hogyan juttassam el a MyHeritage-hez ?

            Várom javaslataitokat, és elõre is köszönöm!   Villányiné Marika