[Csaladtortenet 2] Segítség kérése: Címerkészítés leírás alapján

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2019. Ápr. 1., H, 08:44:36 CEST

Kedves Kutatótársak!

Átböngésztem a levéltárat, a vonatkozó szakirodalmat illetve a netet is, de
a Kérészy család címerét sajnos sehol nem találtam meg, csupán leírás
formájában:

"A czimer: kék pajzsban, virágokkal behintett zöld alapon, kiterjesztett
szárnyu fehér ruhás angyal áll, balját keblére téve, jobbjában 3 arany
liliommal ékitett zöld ágat tart. Sisakdísz: a pajzsalak növekvőn; takarók:
kék-arany, veres-ezüst."

Ez alapján szeretném digitális formában rekonstruálni a címert. Van esetleg
valaki aki már leírás alapján elkészített más címereket? Valaki hobbiból
vagy profi szinten foglalkozik ezzel?

Minden segítséget és tanácsot előre is köszönök!

Baráti üdvözlettel: Lajos