[Csaladtortenet 2] Kunszentmárton megszállása ötletek kérése

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2019. Ápr. 2., K, 19:01:18 CEST

Kedves Zoltan,

A joval korabban feltett kerdesed csak most bukkant elo a millio
csaladtortenet level kozt, es az 1. pontban feltett kerdesedre tudok jo
tippet, hasznalhatod online a microreact applikaciot (
https://microreact.org/). Itt azt is megtalalod pontosan, hogy hogyan
citalhatod, ha ezt hasznalod az abra generalasara a tanulmanyotokban.

Ez, bar nem fogja novelni a korok meretet, de arnyalhatod szinek szerint a
a szarmazasi helyeket az erkezok mennyisegenek fuggvenyeben, ahogy a
csatolt abran en is tettem. Attol fuggoen mennyi adatpontot akarsz
abrazolni, a meretezes helyett a szin meg jobban is kijohet. Csupan
korrdinatakat kell megadnod, szinkodolni es terkepre vetiti az adatodat.
Csinaltam egy tesztmatrixot ra, csatoltam az eredmenyt, hogy kb lasd, hogy
mit varhatsz tole.
Szerintem lehet belole szepet kihozni.
Ha segitseg kell hozza, nyugodtan szolj.
Udv: Tunde

>Turcsányi Péterrel együtt egy tanulmányt írunk Kunszentmárton
megszállásának
>300. évfordulójára.
>
>Tanácsotokat kérném szépen Tőletek a következőkben:
>
>1. Egy Magyarország térképen szeretnénk jelölni a származási helyeket.
>Azokat a helységeket, jelölnénk csak, ahonnan elindultak a telepesek.
>Minél nagyobb körrel jelölnék a népesebb származási helyeket. Kérdésem
>felétek hol tudnám ezt megrajzoltatni? Természetesen nem ingyen
szeretnénk.