[Csaladtortenet 2] Arcanum

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2019. Ápr. 2., K, 20:41:20 CEST

Kedveseim!

- Rajeczky Zsuzsa listáján kell továbbra is jeletkezni, április 10-ig

- Utána küldjük át a listát Bogátának. 100 fő esetén.

- Bogátka az email címetekre kiküldi, hogy 14 helyett 12 000 ezret hova
kell utalni.

- Akinek 2020 után van előfizetése, ebben az akcióban nem vehet részt, majd
jövőre.

- Befizetés után Arcanum állítja be az adatbázisa elérhetőségét!

Zsuzsa, eddig hány jelentkezőnk van?

Üdvözlettel,

Péter