[Csaladtortenet 2] segítségkérés

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Ápr. 5., P, 11:54:59 CEST

Kedves Zsuzsa! Az Ancestry.com adatbázisban 10 Romániai tartományból vannak
lefényképezett anyakönyvek. Főként rkat és evangélikus vallásúak.  Itt
juthatsz a keresett anyaghoz.  A megye és a helység román neve alapján
megkeresheted, hogy melyik vallás és melyik év kör  érhető el.  Az anyaghoz,
a Korodinátornál történő bejelentkezés és idő egyeztetés után, a BB21-ben
lehet időpontot foglalni.  Kutatni vagy a kérdéses anyakönyvek fényképeinek
lapozgatásával, vagy a kereső rész kitöltésével lehet kutatni. További
kérdések esetén állok szíves rendelkezésedre. Üdv.: Pista