[Csaladtortenet 2] A zöld koffer - minden családkutató álma ma nálam valóra vált

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2019. Ápr. 8., H, 10:45:17 CEST

Az meg külön szerencse, hogy feliratozva vannak a képek. Az utódok
általában eldobják a régi fotóalbumokat, mert fogalmuk sincs róla, hogy kik
vannak rajta, így nem is érdekes számukra. Akik pedig tudhatnák, már nem
élnek, mert többnyire a haláluk után szórják ki a fotókat. (Ne feledjük,
hogy nem mindenki családfakutató...) Ezért két fontos dolog: kifaggatni az
élőket, ki kicsoda rajtuk, felírni a hátuljukra; beszkennelni őket.
NJ

Tunde Gyurko <gyurkot at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 8., H,
10:18):