[Csaladtortenet 2] Német betelepítés Óbudára - Honnan jöttek?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Ápr. 9., K, 13:05:32 CEST

Szia Robi,

tavaly elég sok időt áldoztam egy osztrák srácnak erre a kérdésre (mármint
honnan érkeztek a telepesek Óbudára és Dunabogdányba) - a rendelkezésre
álló forrásokban sajnos *NINCS* információ erről. Megkutattam az MNL-t,
beszélgettem helytörténészekkel - névlistán kívül nincs információ a
származási helyükről.
Egy német nyelvű könyvben is erről írnak: "Leider, stehen uns solche
Quellen nicht zur Verfügung, woraus man die Heimatszuständigkeit der ersten
Besiedler des Stadtgebiets sicher erschließen könnte."

Üdv