[Csaladtortenet 2] Német betelepítés Óbudára - Honnan jöttek?

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Ápr. 9., K, 16:18:59 CEST

Dunabogdánynál a Nagymaroson is megjelenő családok esetében egy kutató már
végzett munkát és sok családnál megállapította, hogy honnan jöttek. Anyósom
által nagyon is érintettek vagyunk Dunabogdányban, így sok hiányosság van
még a telepeseknél nálunk. A hétvégén jött az ötlet - DNS vizsgálat!
Hiszen, ha kidobja mondjuk a MyHeritage, hogy az én Schmidt-em itthon és
Németországban 4-5-6-od fokú unokatestvérek, és azt is Schmidt-nek hívják
főleg, akkor jó eséllyel meg lehet találni kényelmesen a származási
települést. Csak ez sok pénzbe kerül...

Balázs

dr. Zana János via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt