[Csaladtortenet 2] német kézírás kiolvasása

A.M. schlosslovo at gmail.com
2019. Ápr. 11., Cs, 13:13:38 CEST

Kedves Judit,

Köszönöm. Tapasztalatnak nagyszerű volt és szerencsére minden adatot
megtalàltam. Jópàr anyakönyvező plébàniàjuk volt az biztos. (És milyen
szerencse a mai kutatóknak, hogy 1938ig nem volt polgàri anyakönyvezésük)

Az anyakönyvek többsége el van làtva indexszel, amely abc sorrendű, ritkàn
mondjuk a keresztnevek alapjàn van abc-be rendezve, aminek nem értem a
logikàjàt.

Àdàm

Judit Babcsányi <babcsanyi.judit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr.
11., Cs 11:54):