[Csaladtortenet 2] FS gondok

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2019. Ápr. 15., H, 08:16:16 CEST

Igen, én is találkoztam ezzel a problémával a hétvégén, a következő
variációkban:
- keresés közben jelent meg ez a szöveg, rákattintva az OK-ra, tudtam
tovább haladni
- belépve a Catalog kiválasztott településébe, rögtön megjelent a
szöveg, nem is lehetett megnyitni
- be akartam lépni az FS-be a jelszavammal, visszadobott azzal, hogy nem
valós jelszó.
Estére megszűntek ezek a problémák.

Üdv, Lengyel Gabi