[Csaladtortenet 2] Az Őskeresőt használó kutatótárs segítségét kérném indexeléshez

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Ápr. 16., K, 10:50:01 CEST

Kedves Lista!

Keresem azt az Őskereső-előfizetéssel rendelkező kutatótársat, aki tudna és
hajlandó lenne nekem segíteni.

A Pest megyei Péteri település evangélikusainak indexelése során látom,
hogy a Familysearch oldalra nem került fel (valószínűleg ki sem fotózták)
az 1800 és 1827 közötti házassági anyakönyveket. Tudom, hogy megvannak
fizikailag, mert én magam is lapozgattam őket a lelkészi hivatalban és
csináltam fotót régen azon oldalakról, amelyek érintettek engem.

Remélem, hogy valaki tud segíteni és az a pár oldal is indexelésre kerülhet.

Üdv,
Balázs