[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérés - Stockerau 1855 körül

Judit Babcsányi babcsanyi.judit at gmail.com
2019. Ápr. 17., Sze, 10:50:53 CEST

Kedves Péter!

A lényeg magyarul:

1862.febr.22/23.:
A hadseregen belül a az alsó-ausztriai Stockerauban, a
Monturshauptcomission-hoz (~az egyenruhákért/felszerelésért felelős
főosztály, nem tudom a magyar nevét) tartoztak, születés helye Stockerau
18.sz. ház,
apa k.u.k. Rechnungsaccessist (a pénzügyön van hadnagyi rangban), a
bajorországi Schweinfurtban született, evang.
anya apja Meixner József cipészmester, akinek lakhelye Aspern an der Zaya,
ott is született, anyja Terézia, szül, Gegenbauer, katolikus

csak ami más, azt írom:
1858.okt.2/6:
apa Rechnungsadjunkt (hivatalsegéd/gyakornok a pénzügyön)
1875.szept.2-án állítottak ki neki anyak. kivonatot

1857.ápr.30/máj.3.:
apa Rechnungsadjunkt

1856.jan.12./15.:
Stockerau 53. sz. házban született