[Csaladtortenet 2] Történelmi kérdés

Zsanett Kun kunzsanett88 at gmail.com
2019. Ápr. 17., Sze, 20:03:07 CEST

Kedves Tamás,

Bár ez nem református anyakönyv, de a héten találtam Himod (Sopron
vármegye) római katolikus anyakönyvében egy hasonló bejegyzést. Rögtön az
első bejegyzés, majd a lap alján egy leírás.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-61VL-V?i=627&cat=112601
Református anyakönyvben még nem láttam ilyen részletes leírást arról, hogy
ki rendelkezhetett ilyen ügyben, pedig én is meglepően sokszor találtam már
"törvényesen elválasztva" bejegyzést. De talán hasonlóan működhetett egy
válás.

Üdv,
Zsanett