[Csaladtortenet 2] Történelmi kérdés

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Ápr. 17., Sze, 23:26:29 CEST

Válóperes találataim! Az Öcsödi református anyakönyvben találtam egy 1812-es
évi házasságkötést, ahol a menyasszonyt a vármegyei bíróságtól hozott írásos
, eredeti pecséttel rendelkező, végzés szerint elválasztották. Ezt a hírt
pontosítva a Békésmegyei Levéltár Vármegyei bíróságának mutató könyve
szerint 1793-ban tárgyaltak válóperes anyagot- Hiszen a vagyont azt polgári
úton rendezték. Képet csatoltam- ha bírja a rendszer. Üdv.: Pista