[Csaladtortenet 2] Elvette elhalt Felesége testvérét, királyi engedelemel

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2019. Ápr. 18., Cs, 06:30:52 CEST

Kedves Tamás, most vettem észre gyors respos-t, azt hittem odaát Ti már
alusztok, (vagy inkabb odafent).   Igen, értem az 1895-os választo
vonalat,   éppen ezért kulonos  (számomra) ,  amely minimal-t tudok
(sajnos) Magyar régmult torténelmbol,  1818-1895ig  az egyháznak volt
primary dontési joga/hatalma  anyakonyvi   kérdésekben,  tévedek??  Please
correct me. Thank You Tamas , Udv Judith korodi