[Csaladtortenet 2] Samu Imre szépapám

Pogányné Samu Éva vasas1980 at freemail.hu
2019. Ápr. 20., Szo, 21:16:56 CEST

Sziasztok! Egyik szépapám Samu Imre 1849-ben, 75 évesen halt meg Nagykökényesen. Nagykökényes akkor még Nógrád megyéhez tartozott. Samu Imre születését keresem, de Nagykökényesen nem találom, vagyis Versegen, mert akkor ott anyakönyvezték a Nagykökényesieket. Kíváncsiságképpen beírtam a keresőbe Samu Imrét, Nógrád, Pest és Heves megyében. Egyetlen egy Samu Imrét találtam Heves megyében, Csányon, aki 1775-ben született. Ha 1849-ben 75 évesen halt meg, akkor kb ez idő tájt kellett születnie.A kérdésem, hogy szerintetek mennyire vehetem 100 %-nak, hogy ő a keresett szépapám? Csány közel van Nagykökényeshez és Herédhez is. Üdvözlettel:Éva