[Csaladtortenet 2] nagyalásonyi Barcza

Beus beusmarie at gmail.com
2019. Ápr. 22., H, 18:22:25 CEST

Imre, már évek óta mondom, hogy a családkutatók királya vagy! Szerencsétlen
Júliát már férjhez passzolták 15 évesen, 1 év múlva szült. Akkor talán a
Kronekker/Korenikával is valahol errefelé között házasságot....
Júlia rk, Barcza rk - a gyerekük rk - itt meg evang. Erre nem számítottam.
Korenika viszont evang volt.
Imre, nagyon szépen köszönöm!
Szeretettel: Bea

Imre Gyimesi <gyimesiimre2 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 22., H,