[Csaladtortenet 2] Erdélyi kirándulás 2019. május 20-25-ig

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2019. Ápr. 23., K, 18:08:01 CEST

A kirándulás útvonalát a buszos céggel egyeztettem, nem kell két sofőrt
vinnünk magunkkal. az ő ellátását és napidíját a 6 nap alatti több
látnivalóra fordítjuk. Ami fontos, hogy a max. részvételi díj 58.500 Ft, a
buszos cég kér előleget, emiatt a jelentkezéseknél 20% átutalását kérem. A
részvételi díj tartalmazza az út és az 5 éjszakás FP-ós szállások költségét
2-3 ágyas szobákban. Jelentkezni  a ffmelinda65 at gmail.com-os email címen,
vagy a 06/ 223-1625-ös lehet, ott megadom a szlaszámot, ahová az előlegeket
lehet utalni, legkésőbb ápr. 25-ig.

Üdv.
Melinda

F. Fábiánné Melinda <ffmelinda65 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr.