[Csaladtortenet 2] Rimóc házassági anyakönyvei

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Ápr. 23., K, 22:57:57 CEST

Kedves Éva!
A belinkelt oldalon az, hogy  Kereszteltek, házasultak, halottak 1793-1859
csak azt jelenti, hogy az adott filmszámon (4665295) a három anyakönyvből a
legrégebbi 1793-ban kezdődik, és 1859-ben ér véget, de azt nem jelenti,
hogy mindhárom anyakönyv ekkor kezdődik és fejeződik be. A 2. sz képen
látható is, hogy 1794-gyel fog kezdődni, és tényleg úgy kezdődik a 180.
képen.
Az 1793-as házasságok az előző filmen vannak (4665294) a 332-333-as képen:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-TT95-2Q?i=331&cat=241797
Üdv,
Anna

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. ápr.