[Csaladtortenet 2] Fs tools

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Ápr. 24., Sze, 14:11:07 CEST

Kedves Péter!
Ebbe a problémába én is belefutottam. Most úgy látom, hogy némelyiknél
működik ez az opció, némelyiknél nem :(
Azt is észrevettem, hogy 1-2 hete elképesztően gyorsan tudja letölteni a
filmeket, előtte meg hetekig elképesztően lassan és akadozva tette.
Reménykedjünk, hogy ez a probléma is megoldódik...
Melyik filmről van egyébként szó?
Üdv,
Anna

Horváth Péter via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt