[Csaladtortenet 2] Fw: Teszt

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Ápr. 25., Cs, 09:53:20 CEST

2019.04.25. 3:46 keltez?ssel, Hedvig Gaspar ?rta:
> Nekem is!
> H?di
Nem az bizonyosodott be, hogy a Win7-esem, vagy a Thunderbird okozza
hib?s karaktereket. A leveimet kiz?r?lag azok kapt?k meg helyes
form?ban, akiknek NEM a lista szerver?n kereszt?l ?rtam.
Nem az bizonyosodott be, hogy a Win7-esem, vagy a Thunderbird okozza
hibas karaktereket. A leveimet kizarolag azok kaptak meg helyes
formaban, akiknek NEM a lista szerveren keresztul irtam. De minden
verziot ki akarok probalni.  Udvozlet mindenkinek.  J?nos