[Csaladtortenet 2] külön felnőtt és gyerek halotti anyakönyv

Ferenc Nemes fnemesf at gmail.com
2019. Ápr. 25., Cs, 13:15:32 CEST

Szia,

igen, a szolnoki ilyen, de nem voltak következetesek. Sok a felnőtt a
gyerekek közt.
Máshol is találkoztam vele, de szerencsére egyenlőre csak kisebb
településeken, ahol évente elég volt a lap egyik fele a gyermekek, a másik
fele a felnőttek vezetésére.

Üdv:
Nemes Ferenc

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 25.,