[Csaladtortenet 2] település neve

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2019. Ápr. 27., Szo, 15:11:38 CEST

Kedves Zsanett!

Köszönöm szépen.
Ezt én is megtaláltam, de a keresztelés Oravský Podzámok azaz Árvaváralján
történt. Ez elég messze van Eperjestől. Igaz a keresztelés helye csak a kép
alatti kép indexből lehet látni.
Az is előfordulhat, hogy csak látogatóba mentek és közben megszült az
asszonyka.
Köszönöm szépen: Kovácsné Erzsi

Zsanett Kun <kunzsanett88 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 27.,
Szo, 15:00):