[Csaladtortenet 2] [MACSE: 19862] Sáb, Sáp, Egyed,Bányász, Karácsony, Majzik,

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2019. Ápr. 29., H, 05:35:12 CEST

Kedves Albert (Ágnes)!

Én tudok egy Egyed családról Bodosban, Háromszékben, illetve onnan származtak el.  Hova valósiak a te Egyedeid?
Egyetértek a többiekkel, hogy nem szabad kidobni a régi iratokat, úgyis túl sok semmisült már meg, alig maradt valami.  Vannak az Egyedekre vonatkozó iratok is?
A levéltár egyébként jó ötletnek tünik, bár kérdéses, hogy mennyire süllyesztődik ott el (Erre pont egy levéltáros mutatott rá nekem.), de jobbat nem tudok.