[Csaladtortenet 2] ellentmondás

Pogányné Samu Éva vasas1980 at freemail.hu
2019. Ápr. 29., H, 15:45:24 CEST

Sziasztok! Egy kis ellentmondásba ütköztem. Ezt szeretném megosztani veletek.Kovács András szépapámról van szó, akinek a születéséhez az apjához Kovács András, az anyjához Kádár Teréz van bejegyezve.A házasságánál viszont az anyja nevénél Beleznay Teréz van.Arra gondoltam, hogy az édesanyja meghalt és ezért a nevelőanyja nevét írták be.De itt jön az ellentmondás.Kovács Andrásnak és Kádár Teréznek 6 gyermeke született, 1814, 1821, 1823, 1825, 1828 és 1832-ben.Kovács Andrásnak és Beleznay Teréznek 3 gyermeke volt, akik 1809, 1812 és 1817-ben születtek.1814-ben Kádár Teréztől született gyermeke, 1817-ben Beleznay Teréztől, majd utána megint Kádár Teréztől? Segítségeteket előre is köszönöm:Üdv: Éva