[Csaladtortenet 2] ellentmondás

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2019. Ápr. 29., H, 15:57:52 CEST

Kedves Éva!
Adatrögzítés alkalmával találkoztam egy házaspár januári, ikrek júniusi és
decemberi szüléssel! Kiderült szerencsémre, hogy a nyári születéskor mások
voltak a kereszt szülők míg a januári és decemberinél azonosak, és végül
későbbi szüléseknél a házszám is eltért. Tehát két azonos nevű fiatal
házaspár élt egyidőben és egy helyen!
Üdv.: Heim Pali

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com