[Csaladtortenet 2] Azonosítás

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2019. Ápr. 30., K, 21:39:05 CEST

Kedves Gabi!
Sajnos az sincs meg, és Franciska születése sem. Az ő családneve is
többféleképen szerepel. (Germán Gyermann, Jurmann, Jurjem, stb), és ezek nem
adatrögzítői tévedések, én is így olvasom az anyakönyvi másolaton.
Egyenlőre ennek az egy 1811-es, többé-kevésbé megfelelő adatnak a
bizonyosságát szeretném megerősíteni, amit megtaláltam.
Márki László