[Csaladtortenet 2] különleges facebook csoport

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2019. Aug. 1., Cs, 07:42:08 CEST

Kedves Listatagok!

Itt mutatkozik meg a nem-facebookozásnak a kétségtelen előnyei melletti
egyik hátránya.
A különleges anyakönyvi bejegyzéseket nagyon sokan gyűjtik -
- habár az a valóban különleges, hátborzongató bejegyzés nem igen szerepel
ott -
de pl. ebben a facebook csoportban, ami jelenleg 1053 tagot számlál.
https://www.facebook.com/groups/393192567761086/

Több ezer különleges és - előfordul persze, hogy - kevésbé különleges
bejegyzéssel...
Úgy látom, maga Benke Zoltán sem tagja a csoportnak.

üdv,
Szabó Előd

Kedves Mindenki!

Kutatgatásom közben ráakadtam egy igen érdekes gyermek szülésre, amibe
sajnos bele is halt a csecsemő, de nem akár hogy, elég morbid módon.

Szegény Tóth Jancsikának aki 1 napot élt a halálának oka: "*Az anyának szűk
medencéje miatt a gyermek fejét meg kellett fúrni, és fogóval kihúzni*."

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GGBH-9DS6?i=91&wc=9292-6TP%
3A40679701%2C55270701%2C55384201&cc=1452460

Utolsó bejegyzés.

Elküldtem már Benke Zolinak aki a különleges bejegyzések gyűjtésével
foglalkozik.

Üdv. Tóth Berci