[Csaladtortenet 2] Oros település görögkatolikus anyakönyvek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Aug. 1., Cs, 17:23:21 CEST

Kedves Balázs!
Szerintem Oroson vezették. Amikor 2004-ben jártam kutatni Nyíregyházán a
levéltárba, akkor kiírtam az ott lévő g. kat. anyakönyek másodpéldányának
listáját. Mellékelem. Benne van Oros is. Bele nem néztem, így nem tudom
mikortól van.
Üdv: Ili

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug.
1., Cs, 16:52):