[Csaladtortenet 2] Oros település görögkatolikus anyakönyvek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Aug. 1., Cs, 22:36:40 CEST

Kedves Balázs!
Sajnos nem tudom. Biztos a környéken valahol. Elővettem a régi
jegyzeteimet. Abban Nyírcsászárinál felírtam, hogy Fejér János a parochus
1829. nov. 2-től. Még megjegyeztem, hogy 1835-ben Lengyel Ferenc vagy
Theodor (egy Zékány lány férje) derzsi tisztelendő keresztel
Nyírcsászáriban.
Most kikerestem.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-1QCS-3?i=15&cat=415573
Így elvileg már akkor is kellett volna lenni anyakönyvnek, nem csak
1860-tól.
Üdv: Ili

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug.
1., Cs, 20:32):