[Csaladtortenet 2] kérés

Klára Majoros majorosklara at gmail.com
2019. Aug. 2., P, 12:23:10 CEST

 Kedves Knopp János és Zinger Miklós és mindenki!
Én is érintett vagyok a várpalotai zsidó anyakönyvek ügyében, így engem és
érdekel minden lehetőség. Ajkáról is.
Annyival tudok hozzájárulni az eddigi ötletekhez, hogy az FS-n fent van az
1846 környékén születettek katonai összeírása a  008116962 számú filmen.

Majoros Klára
majorosklara at gmail.com

 --                    Klára Majoros
majoros at t-online.hu   majorosklara at gmail.com