[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20362] Megakadtam:(

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Aug. 5., H, 13:18:21 CEST

Kedves Kutakodók!
A témát áthelyezem a Családtörténet-listára.
Továbbá, bár egy kicsit kilóg, de a bizonytalanság okán lehet, hogy mégis
figyelembe kell venni: 1950-ben a XIII.kerülethez került az V. kerülettől
Újlipótváros, valamint a VI.kerü­lettől a Nyugati pályaudvar környéke.
A kerületeknek változásairól és Nagybudapest kialakulásáról érdekes
tanulmány:
http://epa.oszk.hu/02100/02120/00030/pdf/ORSZ_BPTM_TBM_30_337.pdf

Üdv. Judit

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 5.,