[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20362] Megakadtam:(

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Aug. 5., H, 17:48:04 CEST

Kedves Lily!
Mivel Tankó István a VI. ker.-ben lakik (lásd gyermekeik: Tankó Etelka,
István és Irma házassága), vsz. vagy itt, vagy kórházban halt meg.
Ugyanakkor Tankó István ifj. szAK-ben (ugyanitt)1915-ben apja 33 éves,
vagyis 1882 körül született, vagyis keresném a születésijét, szintén a VI.
ker.ben.
Üdv. Judit

Lily L. <lilien.livia at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 5., H,
16:52):

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>