[Csaladtortenet 2] Kisvárda 1914

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Aug. 8., Cs, 09:12:31 CEST

Kedves Andrea!

Sajnos az FS-en ezt nem lehet elérni.A Levéltárban (gondolom Nyiregyházán)
vannak az állami
anyakönyvek másodpéldányai,és ez az időszak kutatható (a házassági)
Ha volt egyházi esküvő,esetleg meglehetne próbálni a plébániát
Kisvárdán.Sok helyen segitőkészek.
Ha egyenesági leszármazottja vagy,akkor az anyakönyvi hivatalban ki lehet
kérni a házassági
anyakönyvi kivonatot.Bár kérik a dátumot,de ha szerencséd van,1-2 évet
megnéznek.
Ezek az én tapasztalataim. :) Meg az is,hogy "mindenhol másképp csinálják"
:)

Üdv:
Zsuzsa

Andrea Forgó via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta