[Csaladtortenet 2] Erdélyi adatok

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Aug. 12., H, 15:50:19 CEST

Kedves Ili !
Minden valószínűség szerint valamelyik erdélyi gyászjelentés(gyászjelentők,
esetleg szomorú jelentések)
 gyűjteményből vannak ezen oldalak. Három lehetőségről tudok:
1.) Marosvásárhely, Teleki Téka gyászjelentői
2.) Sepsiszentgyörgy, Székely Múzeum gyászjelentői
3.) Háromszék napilap gyászjelentői (szerintem a másolatok nem innen vannak)
Ezek és az OSZK gyászjelentői (erdélyi tallózás) és sok más erdélyi
anyakönyv és egyéb másolat jegyzéke
(rendelhetőek): http://erdelygen.uw.hu/forrasok.php
Üdv.: Ákos

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 12., H,