[Csaladtortenet 2] Kérés

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2019. Aug. 14., Sze, 12:35:36 CEST

Kedves Emoke,

itt talalod az FS oldalat/fajat: '61-es, Annaval '86-ban hazasodott.

https://www.familysearch.org/tree/person/details/LD2H-5WR

Nemes csalad a medzihradnei Medzihradszki/y, sok jelentos tagjukat az
igazsagugyben illetve penzugyi poziciokban talalod.
Mivel van veluk kozos agam sokukat felterkepeztem es feltettem az FS fara,
a fenti fa viszont egy predly1 nevu felhasznalo munkaja nem az enyem.

Udv,
Tunde