[Csaladtortenet 2] Kérdés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Aug. 20., K, 21:56:25 CEST

Szia! A helységnévtár szerint helyben anyakönyveztek.
Ha jól tudom a Pest megyei polgári anyakönyveket,nem engedték lefényképezni.
Levéltárban tudsz kutatni,de csak a védelmi időn belül.(születésit
egyáltalán nem,halottit 1980.ig,a
házasságit nem tudom pontosan,de 1933-34 körülig)
Ha nem jól tudom,majd kijavítanak :)
Üdv:
Zsuzsa

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug.