[Csaladtortenet 2] Kérdés bejegyzésről.

info at insolidum.hu info at insolidum.hu
2019. Aug. 25., V, 19:18:34 CEST

Kedves Listások!
A feleségem dédapjáról azt az információt kaptam a Bécsi levéltárból,
hogy 1917. június 27. hunyt a Budapesten az I. számú sebészeti klinikán.
A kérdésem az lenne, hogy 1917.-ben a I. számú sebészeti klinika a VIII.
kerületben volt-e. Vagyis megegyezik-e a SOTE I. számú sebészeti
klinikájával? Sajnos a VIII. kerületi állami anyakönyvekben nem találtam
meg a bejegyzést, sőt a születési helyén illetve a temetés helyén se
találtam meg az állami anyakönyvekben.
Akiről sző van az Csikós János Jászárokszálláson született 1885.08.07.
felesége Szabó Amália volt.
1913-tól katona volt, szanitécként szolgált. A hálál oka TBC volt.
Találkoztattok-e olyannal, hogy állami anyakönyvbe nem került beírásra a
halálozás?
Előre is köszönöm a segítséget.
Jászárokszállási anyakönyveket dolgozom fel azért csodálkozom, hogy
nincs bejegyezve a halálozás, mert hazavitették és Jászárokszálláson
lett eltemetve.
Üdvözlettel:
		Kaszás Ottó