[Csaladtortenet 2] See What's New on FamilySearch

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Aug. 26., H, 17:03:23 CEST

Kaszás Ottó írta, hogy
> Sajnos nem jöttem rá, hogy miként lehet beírni, ha hiányzik a bejegyzés.

Sajnos jelenleg nem lehet hiányzó nevet vagy bejegyzést pótolni. Ha
csak vezetéknév hiányzik, akkor a keresztnév mezőbe szoktam beírni, és
ha az egyik szülő hiányzik, akkor a másik szülő javítási
megjegyzésében szoktam rögzíteni. (Ez a kereshetőséggel nem segít, de
jobb, mint a semmi.) A teljesen kihagyott bejegyzésre még nem találtam
kerülő megoldást.

Juli
/\ /\