[Csaladtortenet 2] PDF-ből konvertálás

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2019. Aug. 27., K, 12:52:11 CEST

Kedves Listatagok!

Köszönöm szépen a rengeteg, gyors választ(megoldásokat), látom van/lesz mit
gyakorolnom.
Sejtettem, hogy nem egyszerű, de segíteni szeretnék azoknak - elsősorban
diósdiakról,diósdi történelemről van szó - akiknek nem "egyszerű", hogy
letöltsék, majd szép nagyban elolvassák ezeket a "dokumentumokat". Ma
délután elkezdem a "tanulmányaimat".

még egyszer köszönöm - ha lesz még egyéb megoldás azt is

Üdv. Gyuri