[Csaladtortenet 2] segitségkérés bécsi adatok megszerzéséhez.

Tiborné Tóth totemm2 at gmail.com
2019. Aug. 29., Cs, 20:47:48 CEST

Ez a genteam.at helyről van.  Index of the Jewish Records of Vienna and
Lower Austria
------------------------------

No.

457026
Last Name Mautner
First Name Bela
Code 3
First Name Father
Last Name Mother
First Name Mother
Location Wien
Book
Volume 1915
Date 02.03.1915
Number 607
A FS-ről az izraelita anyakönyvek csak az FS Tools-sal nézhetők meg.
megpróbálom neked levadászni, ha neked nincs FS Tools-od.

üdv
Tóthné Marianna

DistriBútor Kft. <distributor.kft at chello.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug.
29., Cs, 20:20):