[Csaladtortenet 2] Egynapos ajándék Arcanum hozzáférés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Aug. 29., Cs, 20:47:48 CEST

Kedves Mind!
Bocsánat, ha kavart okoztam: valóban előfizetés nélkül regisztráltam
régebben, ezért kapom a hírleveleket, de mivel van egyetemi IP-címem, ezért
korlátlan a hozzáférésem itthonról is, nem kell előfizetnem. Úgyhogy ha
valakinek kell valami az Arcanumról, szívesen megnézem neki bármikor.
Üdv,
Anna

Juhász Piroska <jpiroska78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 29.,
Cs, 14:53):