[Csaladtortenet 2] Fénykép

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Aug. 30., P, 20:44:51 CEST

Kedves Hedvig!
Itt valószínűleg mégis "J" betű van. Vagy János de inkább József lehet a
név. Legalábbis én annak látom inkább. Két  szóba jöhető generációban
szerepelnek a családfán. Az  idősebb generációban van János is és József
is. A későbbi generációban József van, János meghalt 7 hónaposan.
Van egy kép, amin 4 képet összevágtam. Felső képek: Bal oldalt: hölgy
(Stepán Jánosné, mind a két generációban ez a név) gyerekkel, jobb oldalt a
Nagyapám bátyja. Az alsó sorban bal oldali kép Stepán Jánosné nagyapámék
édesanyja, jobb oldali kép nagyapám. Nagyapámék a későbbi generációhoz
tartoznak. A két testvér között 15 év van. Szerintem nagyon hasonlítanak a
képeken lévők. A kérdés az, hogy a két hölgy ugyanaz-e?
Üdv: Ili

Hedvig Gaspar <gasparhedi at hotmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 30.,
P, 19:26):