[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 99 kötet, 31 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2019. Aug. 31., Szo, 15:26:56 CEST

Kedves Lista!

Az adatvédelemhez:

A Wikipédiában akkor élő személyekről csak beleegyezésükkel készülnek
szócikkek?
Vagy itt a cégkimutatás:
https://www.nemzeticegtar.hu/victoria-metal-kft-c0109884749.html anyja
neve, lakcíme

https://www.keh.hu/herczegh_anita/1723-Herczegh_Anita&pnr=1 vagy ha
hivatalosan közzétett forrásból származik az élő személy adata?

Azért ha belegondolunk, kevesen járunk levéltárba és sokat kutatunk neten.
Az adatok zöme is onnan származik. Naiv vagyok, de ti milyen adatot
tároltok a családfán, ami szerintetek nem lenne kiállítható egy művelődési
házi helytörténeti kiállításon?

Gabi

<csaladtortenet-request at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug.
31., Szo, 12:10):