[Csaladtortenet 2] Lugosi rk. vagy polgari konyvek 1904

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Dec. 3., K, 11:47:02 CET

Kapcsolódnák e hozzászóláshoz. A Temesvár megyei Levéltárnál lehet az anyag.
Ha megkeresed a Romániai Állami Levéltárak honlapját, ott megtalálod a
Temevári Levéltár email címét. Én egy levelet szoktam küldeni nekik,
magyarul, Google fordítóval románul és angolul. Meg nem nézik, de
tájékoztatást adnak, hogy milyen eljárással lehet az anyakönyvhöz
hozzáférni. Annál is inkább, mert az Erdélyi Genealógiai Társaságnál nincs
lefényképezve. Innen Csak a református anyag elérhető 1904-2014. között
Általában havonta, két havonta mennek kutatók Romániába, költségtérítéssel
biztos vállalnák.   Az Ancestry.com romániai anyaga nem tartalmazza Lugos
római katolikus anyagát. Üdv.: Páli Pista