[Csaladtortenet 2] Off: Kárpátalja

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Dec. 5., Cs, 08:30:49 CET

 T. Listalakók!

Ez most egy offtopik e-mail lesz. Karácsony előtt megszűnik a munkahelyem.
Ami nem ér váratlanul. Viszont az iroda bezárásával a bútoraink
feleslegessé váltak, melyet szeretnék kijuttatni Kárpátaljára.  Ez
térfogatban 30-35 köbméternyi bútort, illetve különféle egyéb tárgyat
jelent. Különféle szervezetek, illetve a magyar kormány felé történő
próbálkozás eddig sikertelennek bizonyult arra vonatkozóan, hogy a
szállításban vagy gépjárművel, vagy anyagilag segítsenek. Egy magyar
vállalkozótól kapott piaci alapú ajánlat horror összegű - ez az "inkább
olyan ajánlatot adok, hogy ne válassza az ügyfél" típusú árajánlat volt.
Kinttartózkodásom alatt tárgyaltam Kárpátaljai felekkel is, és egy ukrán
vállalkozó el tudná szállítani, de az is több százezer Ft-ba kerül. Az
államtól annyi segítséget kapunk, hogy a határon történő gond nélküli
átjutást a konzulátus intézi. Én az utolsó havi fizetésem 10 százalékát,
ami több tízezer forint, szánok erre a célra. Bárki aki szeretne
csatlakozni ehhez, kérem jelentkezzen magánban. Akár 1000 Ft is számíthat.
Köszönöm a Kárpátaljaiak nevében is.

Krisztián

--
Sent from mobile phone