[Csaladtortenet 2] [MACSE: 21056] Ukrajnai település

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Dec. 8., V, 11:19:25 CET

Kedves Zsuzsa!
a Darics Erzsébet által feltételezett Lypytsi/k nagyon is valószínű (Ez az
ukrán kiejtés és a modern átírás szerinti Lipeck). Akkoriban Ukrajna
Oroszország része volt. Érdekes adalékot itt találsz:
http://www.personal.ceu.hu/students/97/Roman_Zakharii/cerkva.htm
Üdv. Judit

Gelei Judit <gelei.judit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 7., Szo,
20:09):