[Csaladtortenet 2] [MACSE: 21061] FW: kutatási anyagaink sorsa

Gruber Andrea gruber.andrea1 at gmail.com
2019. Dec. 8., V, 16:01:34 CET

Nem hinném, hogy a levéltárak elküldenék az embert.
Pont a héten kerestem meg telefonon az Országos Levéltárat és kérdeztem
meg, hogy le lehet-e adni családi iratokat, amik már nekünk nem kellenek.
Azt a választ kaptam, hogy igen és megadták az ezzel foglalkozó ügyintéző
nevét és elérhetőségét, hogy vele vegyem fel a kapcsolatot ezügyben.
Még nem vettem fel, de jövő héten megpróbálom.

Gruber Andi

Kriston Péter <kriston.peter at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2019. dec.
8., V 13:13):